sunnuntai 29. tammikuuta 2012




lusi


katja♥  


miksu♥  















juu, moi.. et totaa joo nii, joskus 3 vk sitten alkoi koulu ja ihan perseestä, koska en saa tarpeeks unta arkisin+joka toinen vkl töit ja sielki pitää herätä aika aikasi mulle..:/ mut joo 3.jakso on alkannut aika hyvin, tykkään. :D ja perjantaisin meil oli luistelu ja pelatii lätkää jätkien  kaa, oli kivaa ku ekaks olin sillei et joo pelkään tota kiekkoo, mut toissapäivä menihä se tosi-tosi hyvin ;) jääti viel luistelee sinne. 
tänää huomasin et mul on helvetisti noit muistelmii jalois :o en tiiä mist noit tulee, mut mun vasen käsi on iha kuollut..mä niiku en pysty nostamaan sitä ellei mua sattuis..
ihanaa, ku tossa perjantaina tehtiin miksun kanssa 4 pitsaa ♥ ja eilen sitten katottii leffa miksulla READY OR NOT oli kyllä aika kiva leffa, mutten tykänny siit. ois pitänny kattoo sitä kauhu leffaa xdd 
tänään sitten varmaa saan ranskalaisen manikyyrin kirsiltä, eli se tulee tehä mulle sen.ah ihanaa *-* 
ja huomena on koulu, joo ihanaa ♥ 


mut ei mul muut. (=



♥ ~ alina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti